feedburner
Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

feedburner count

Sambutan Yang Hangat (e-cigarrete)

Labels:

Assalamualaikum semua,

Mula sekali saya minta maaf kepada pembaca semua kerana agak lama saya tidak membuat review tentang rokok e-cigarrete ini.

Ini kerana saya sedang sibuk menguruskan rumah baru dan juga mempacking serta mengepos pesanan dari pembeli.

Terima kasih kepada saudara Azhar, mat yie, jenal, hairul, sedi, harris, afif, mal dan ramai lagi kerana membeli produk e-cigarrete ini dari saya.

selepas pos saya berkenaan dengan rokok ini dan juga mengiklankannya di lelong.com.my dan juga laman-laman iklan yang ada, saya mendapat respon yang banyak dari bakal pembeli yang berminat. Rata-rata menanyakan tentang kandungan bahan dalam rokok berkenaan. selain itu puas saya memberi penerangan tentang pengunaan bateri dan tidak perlu di bakar seperti rokok-rokok yang lain. Dan yang menariknya ada yang mengatakan KARUT dan MENIPULAH!

Jadi kepada yang telah mencuba rokok e-cigarrete ini, diharap dapat memberi sedikit ulasan atau respon tentang rasa rokok berkenaan. Yang berminat untuk membeli boleh emel kepada saya di takdehutang@gmail.com.

Terima kasih sekali lagi.



0 comments:

Post a Comment